Reklamačné podmienky

Reklamačné podmienky

  1. Ku každému tovaru zakúpeného u predávajúceho je prikladaná faktúra , ktorá zároveň slúži aj ako záručný list. Osobným prevzatím
    tovaru v prevádzke predávajúceho, prípadne prevzatím tovaru od
    prepravcu, kupujúci súhlasí s obchodnými podmienkami a tiež s
    reklamačným poriadkom predávajúceho a potvrdzuje tým, že bol s nimi
    oboznámený.

  2. V prípade zasielania tovaru prepravnou spoločnosťou je kupujúci
    povinný spolu s prepravcom prekontrolovať stav zásielky (počet balíkov,
    neporušenosť lepiacej pásky, poškodenie krabíc...) a v prípade jej
    poškodenia alebo neúplnosti odmietnúť tovar prevziať. V takomto prípade
    je nutné s prepravcom spísať protokol o škode. Zodpovednosť za
    poškodenie v priebehu prepravy nesie prepravná spoločnosť. V prípade
    škodovej udalosti sa predávajúci bude snažiť kupujúcemu v čo najkratšom
    možnom čase dodať nový tovar. Kupujúci svojim podpisom na preberacom
    protokole prepravnej spoločnosti potvrdzuje, že zásielku prebral v
    poriadku. Mechanické poškodenie tovaru po vybalení z neporušenej krabice
    je nutné okamžite nahlásiť predávajúcemu bezodkladne po zistení tejto
    skutočnosti.

  3. Pred prvým použítím je kupujúci povinný si dôkladne preštudovať návod
    na obsluhu zariadenia a týmito pokynmi sa riadiť. Tiež je povinný
    oboznámiť sa so záručnými podmienkami predávajúceho.

  4. Záručná doba pre fyzické osoby, ktoré tovar nebudú využívať pre účely
    podnikania je daná zákonom. Minimálna záručná doba je 2 roky.

  5. Záručná doba pre osoby, ktoré tovar budú využívať pre účely
    podnikania, je daná obchodným zákonníkom.

  6. Predávajúci má právo na vybavenie reklamácie 30 dní odo dňa uplatnenia
  7. Na spotrebný tovar (cartridge, náplne do tlačiarní, pásky…) je
    poskytovaná záruka 2 roky. Z cartridge nesmie chýbať viac ako 1/10
    náplne. Je potrebné doložiť skušobný výtlačok. Záruka sa nevzťahuje na
    zaschnuté trysky z dôvodu nepoužívania zariadenia. Na renovované náplne
    nie je záruka časovo obmedzena platí stále.

  8. V prípade zistenia, že príčinou problému nie je reklamovaný tovar,
    ale nekorektná inštalácia bude to klasifikované ako
    neoprávnená reklamácia. Kupujúci bude na túto skutočnosť upovedomený a
    tovar mu bude vrátený v pôvodnom stave. Predtým však bude zákazníkovi
    ponúknuté riešenie na odstránenie daného problému.

  9. V prípade neoprávnenej reklamácie je kupujúci povinný predávajúcemu
    uhradiť všetky náklady spojené s vybavením neoprávnenej reklamácie
    (dopravné náklady, poplatok za servisné hodiny….). Až po uhradení týchto
    nákladov bude tovar vrátený kupujúcemu. Kupujúcemu bude v tomto prípade
    vystavená faktúra a až po jej uhradení bude tovar vrátený späť.

Nárok na uplatnenie záruky Vám automaticky zaniká, ak:

  1. Je tovar poškodený mechanicky (zlomený plošný spoj, prasknuté,
    polámané konektory, odlomené časti, prelepované štítky sériových čísel),
    otrasmi a pádom tovaru, ktoré zavinil kupujúci.

  2. Bol vykonaný nekvalifikovaný zásah alebo bola vykonaná neštandardná
    zmena parametrov.

  3. Bol tovar poškodený prírodnými živlami.

  4. Je tovar už po záručnej dobe.

Postup pri uplatňovaní reklamácie

  • Požiadavku reklamácie odošlite na e-mail reklamacie@toneryacartridge.sk alebo ho rovno s popisom vady zašlite na našu adresu.

  • Tovar musíte dôkladne zabaliť, odporúčame do pôvodného obalu, prípadne obalu

antistatického

  • Pribaľte k tomu fotokópiu faktúry s dodacím listom (originály prosím

neposielajte)

  • Počkajte na informačný email. Vo väčšine prípadov reklamácie riešime okamžite výmenou za nový kus a to formou výmenného balíka , kde kurier privezie nový toner a preberá od Vás balíček s vadným tonerom.
  • Reklamácia bude vybavená max. do 30 dní odo dňa od uplatnenia reklamácie
  • Na priebeh vybavovania Vašej reklamácie sa môžete kedykoľvek spýtať na e-mailovej adrese prípadne telefonicky.
  • Po vybavení Vašej reklamácie Vám bude tovar odoslaný späť na Vašu adresu.

Adresa: HM PRINT, Škultétyho 1,83104 Bratislava

Kontakt : 0903 204 518